pygmeen

Alla inlägg den 23 april 2017

Av Jessica - 23 april 2017 20:13

Yes nu är man på väg hem. Haft en super trevlig dag med lillebror. Möttes tidigare än bestämt , åt lite sen en promenad i trädgården här i stan.

Har faktiskt inte varit där någon gång tidigare. Men trevlig promenad blev det. Blåsigt men sol hehe . Så var det bio time med ju !

Grymt bra film ! Action och den va ju rolig också så det var lätt värt !! . Nu har vi skilts åt jag och min bror. Jag sitter på bussen och är strax hemma. Skall ut med Diesel en sväng sen blir det sängen. Vänta tills kärleken kommer hem sen skall jag sova ! Jobb väntas imorgon.

Xoxo

Av Jessica - 23 april 2017 07:59

Det går bra än så länge att dricka shakes, igår var vi iväg med diesel i skogen jätte härlig promenad ! Köpte även hundmat och handlade lite. Sen mötte jag och svärmor upp Akilles och åkte och fixade nya leg. Det var dax för det hehe. Världen är rätt liten för hon som hjälpte mig brukar handla i våran butik haha. Så hon sa de jag känner igen dig, tittade jag på henne så sa jag bara 4-gott så sa hon ja ! Just de haha. Så kan det vara.
Skall fixa mig lite snabbt , skall till gymmet med kärleken. Sen hem och duscha. Skall möta min lillebror vid 16 tiden. Vi skall hå på bio idag woohoo länge sen jag och lillebror gjorde nått ihop hehe.

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards