pygmeen

Alla inlägg den 11 april 2017

Av Jessica - 11 april 2017 18:39

Då va denna jobbdag över ! Min syster va grymt duktig idag när hon va med på mitt jobb !!

Glad tjej som fick vara med hihi, massor att göra idag ! Varmt har vi haft det med , skönt att snart vara hemma , fick veta med att jag är ledig fredag och måndag riktigt gött!

Xoxo

Av Jessica - 11 april 2017 07:24

Nu är det påskvecka ! Full rulle på jobbet menas det. Riktigt skoj ! Men just idag är det så att min lillasyster så gärna ville vara med några timmar på mitt jobb. Så det ska hon få vara idag. Hon ville följa med och hjälpa till idag, så fixade det så hon får de , hon har lov men ville hänga med storasyster idag hihi,

Idag vaknade jag hyfsat tidigt. Sitter just nu och dricker kaffe haha, vad vore en morgon utan kaffe ?!? Ser ut att vara fint väder idag med, det gillas skarpt ! Ska höra mig för sen hur jag jobbar denna vecka , vet inte riktigt om jag är ledig nått eller om jag jobbar som vanligt. Hoppas ni alla får en bra dag och att solen skiner på er idag ! Förresten så vann ju Frölunda igår med !! Helt underbart !
Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards