pygmeen

Alla inlägg under oktober 2017

Av Jessica - 18 oktober 2017 09:01

Japp igår kom min gudson och hans mamma och en vän till butiken, det var trevligt och lite bebis mys är ju aldrig fel hehe pratade en massa dom skulle iväg igår så då Fuck man ju säga hejdå på ett par dagar iaf

Emma , Theo och jag hihi . När jag kom hem efter jobbet så hade min älskade sambo gjort kyckling sallad ! Jätte gott var det!

Han kan han !! Somnade riktigt tidigt igår. Vaknade idag runt 5. Drack kaffe och tog en långpromenad med voven . När jag kom hem igen så hade jag ju fortfarande massa tid innan jobbet ! Så jag fick för mig att mönblera lite ! Haha kärleken låg och sov fortfarande , bar ut tvn och byråar till vardagsrummet , svärmor har flyttat ut nu så nu är det vårt hem känns underbart blev ganska nöjd med vardagsrummet nu men än är de ej klart hehe

Så ser det ut än så länge ! Kan jag slänga mig på soffan sen och kolla serie efter jobbet hehe
Xoxo

Av Jessica - 17 oktober 2017 07:40

Idag startar dagen bättre ! Lugnare tempo hehe dricker morgon kaffet just nu , och hoppas på att dagen blir bättre. Skulle egentligen till shalgrenska för att hämta stickor till socker mätaren men bestämde mig för att sova lite till idag, somnade så sent igår . Men hopppas ni lalla får en toppen dag. Xoxo

Av Jessica - 16 oktober 2017 13:11

Försov mig! Brukar gå upp vid 7 tiden för att ta det lungt på morgonen. Hinna ut med hunden äta frukost duscha mm . Men inte idag halv 9 vaknade jag flög upp kasta på mig kläder slänga i mig kaffe för att sedan gå till bussen . Hann i tid för att öppna butiken iallafall. Åt även frukost på jobbet hehe. Är seg idag o dels pratat med min diabetes läkare , mitt socker krånglar lite så ska dig den 27de . Skall även förbi shalgrenska imorgon för att hämta stickor , så måste jag börja mäta socker igen innan och efter måltid så får vi se vad som sker .

Xoxo

Av Jessica - 15 oktober 2017 15:22

Japp idag är det en ta det lungt dag , njuter av lugnet bara, tittar på hassel med kärleken. Ändrat om lite här hemma men vi ska fixa helt när svärmor flyttat helt. Blir nog hemkörd pizza idag med hehe , till och med voven ligger o slappar idag. Men hoppas ni alla får en skön söndag !

Xoxo

Av Jessica - 10 oktober 2017 18:33

Yes , mycket har hänt , men kan ju säga att nu har vi fått lägenhet ! Tagit över svärmors lägenhet en trea! Lyckliga är vi för de hihi men det är en del kvar som skall flyttas över till hennes nya, känns spännande samtidigt som det känns som att en tung sten lämnar axlarna , behöver inte oroa sig för boende nu, hoppas ni alla får en toppen kväll ! Skall kladda lite oftare här hehe ,

Ciao

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards