pygmeen

Alla inlägg under maj 2017

Av Jessica - 20 maj 2017 19:15

Har haft en full rulle vecka på jobbet denna vecka, klagar inte . Igår blev det spontan Afterwork med Malin hehe och vi hade det super mysigt verkligen och god mat, även efterrätt

Och dela en rose

Härligt nu när värmen börjar komma, idag fick jag klippt mitt hår hemma hos Malin , innan de var jag ute med min ögonsten och myste i gräset !

Skönt va det men lite varmt för honom när solen gassar . Jag och Malin åt lite mat innan hon klippte mig. Blev balkong häng och massa tjöt

Så mysigt ! Och nu Sitter jag här hemma med kärleken och skall kolla hockeyn Sverige - Finland ...

Xoxo

Av Jessica - 14 maj 2017 10:44

Naglarna håller än ! Haha då vet ni det. Har haft en bra vecka ,
Lite bilder slänger jag upp ..

Ja färgat håret igen ! Tränat en del och smakat på en super Go milkshake med massor av protein hehe hoppas ni har de bra

Xoxo

Av Jessica - 6 maj 2017 22:25

Nu har jag inte skrivit på ett tag. Haft lite annat för mig hehe , dels så är man vrål förkyld !! Men det börjar bli bättre nu. Var iväg idag och gjorde gelé naglar !! Malin hade varit där , hon kom in på jobbet och visade ! Billigt just nu med , och riktigt nöjd med naglarna med

Love IT !! Men nu ska jag mysa ner mig hos min sambo och sova så ni får ha en trevlig lördag !!

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards