pygmeen

Alla inlägg under december 2017

Av Jessica - 21 december 2017 22:51

Ni vet dom där kvällarna som man är så trött så man bara vill sova ! Men endå inte somnar ? En sån kväll är det. Lika bra att gå upp igen ska slänga mig på soffan och slå på en serie och se om de går och somna. Sista jobbdagen imorgon innan lite lång ledigt. Blir ganska fullt upp för i år då firar vi julafton hos mig och min sambo. Hans familj och mi familj så vi blir ett gäng, mycke och fixa alltså. Men det kommer att bli trevligt ! Hoppas ni andra får en trevlig kväll natti natt
Xoxo

Av Jessica - 15 december 2017 18:26

Inte skrivit på ett tag , som vanligt känns det som! Men nu är ju julen nära och det är mörkt och kallt, här i Göteborg så har de varit snö , varade i nån dag sen blev de slask och nu ör det bara kallt , mörkt , och regnigt ! Men ni som vistas här nere vet ju redan hur det är vinter tid !! Skillnad från när jag bodde i Norrland , då det var mer snö än sommar på ett år haha ,

Nu sitter jag på bussen hem! Fredag idag med så man är ledig i 2 dagar . Skall hem och ut med diesel . Sen ska jag ner till en av dom närmsta tjejerna i min bekantskap . Skall ha En mini jul för tjejernas barn och lite julklapps spel för oss girls ! Så de ska bli toppen !

Imorgon blir det upp tidigt och röja lite så de är fint till jul ! Hörs senare

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards