pygmeen

Alla inlägg den 13 april 2017

Av Jessica - 13 april 2017 19:05

Yes nu är jag äntligen hemma ! Och vilket tempo det var på jobbet ! Helt underbart att jobba idag, massor av glada Goa människor ! Men tuft var det, vi fick även varsitt påsk ägg idag

Smarrigt !! Så nu blir det serie och godis för min del ! Sen skall jag ut med diesel en sväng , ha det bra alla fina där ute !!
Xoxo

Av Jessica - 13 april 2017 08:49

Igår vann ju Brynäs som ni alla säkert redan vet, så det blir en match 7 imorgon. Spännande !
Idag är det skit väder regnar och blåser !!

Beviset finns här haha, tur man jobbar inomhus endå speciellt när det är sånt här väder !
Idag är denna dagen på året som det är mest att göra på jobbet sägs det, så idag blir det att hålla igång ! Men jag gillar ju det ! Imorgon är jag ledig ! Woohoo så de e bara att köra all in idag innan lång ledigt !

Köpte en berlock för ett tag sedan men har inte satt in nått foto än ! Hade tänkt att ha ett foto på min mamma där i . Så jag har henne med mig hehe men måste fixa ett foto först, men det kommer ! Hoppas ni alla får en fin dag och en trevlig påsk! Kladdar nog här senare !

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards