pygmeen

Alla inlägg den 15 april 2017

Av Jessica - 15 april 2017 06:28

Ja vi åkte ju till Kållered igår. Blev potatisgratäng och grillat kött. Jätte fint väder hade vi och diesel fick springa fritt ganska mycket igår. Vilket jag tycker är så härligt! Han låg länge på utsidan och bara njöt hihi

Vi kollade även matchen igår, men det gick ju inte hela vägen denna gången för Frölunda. Tråkigt !!
Idag vaknade jag tidigt ! Jag och diesel har redan fått morgon rundan . Grymt härligt hehe och inte en enda människa ute ju !

Men vi klagar inte !!! Älskar dessutom det nya Selet ! Känns som man har mycket bättre kontroll på honom nu. Och han går mycket bättre i kopplet ! Stolt matte !!

Idag är jag ensam här hemma ett par timmar , min sambo skall jobba, så jag ska bada hunden idag och klippa klor hihi anledningen till att jag får bada honom en gång varannan vecka är för att det är lite obalans i huden på honom så har Ett speciellt shampo jag måste bada han med, och där av hans sjukt dyra foder med !! Men allt för att han skall må bra . Och det är stor skillnad så det är värt det !
Ni alla får ha en fin påskafton
Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards