pygmeen

Alla inlägg den 9 februari 2017

Av Jessica - 9 februari 2017 08:18

Nu va jag helt klar.. redan... badat fixat mig färdig. Gick ut nu på balkongen för att ta mig en cigg. Har inte sminkat mig nått heller ska nog skippa de idag. Orkar inte haha . Hade ju enda tänkt sola idag efter jobbet. Så lika bra att låta bli hehe . Brukar ju endå bara ha mascara så skiter i det idag. Det är rätt kallt idag endå . Men känns uppfriskande ute ju ! . Nä nu får jag fixa frulle innan jag går hehe

Xoxo

Av Jessica - 9 februari 2017 07:22

Igår höll jag o Therese ställningarna i butiken. Grymma var vi ! Fixat fint på lager p lite annat. Det var en ganska lugn dag. Allt gick bra.
Solen var ju uppe en del igår med hihi

Lite häng i butiken en stund haha .
Idag blir det lite mer att göra . Så idag efter jobbet så lär jag va trött tror jag hehe. O snöat har det gjort i natt ju !!

Mysigt hihi diesel står o spanar på folk från balkongen haha voven med koll ! Nu skall jag lägga mig i ett bad. Sedan bär det av mot jobbet !

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards