pygmeen

Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Jessica - 1 februari 2017 19:17

Yes då har man jobbat färdigt för idag. Gick jätte bra idag. Seg i huvudet är man nu. Men allt flöt på. Leveransen gick bra , jag fick skriva på papprena för leveransen idag med hehe. Det går framåt ! Även gott igenom all tobak och sånt som skall beställas. Så mer och mer ansvar får man ta. Det gillas.

Så lite grötigt är man allt i huvudet nu. Skönt att man är hemma nu. Ligger i sängen och slö kollar på tv. Längtar tills kärleken kommer hem. Han slutar 21.15 idag så han är nog hemma runt 22 tiden. Skall snart ta en sista sväng med Diesel snart sen blir det sängen. Skall nog läsa lite nu. Har börjat lösa Nora Roberts triologi, värdshuset. Läser just nu pojkvännen. Så grymt bra böcker !! Rekommenderar dem starkt !

För er som gillar att läsa , och som gillar romantik m.m hihi . Ni alla får ha en trevlig kväll !

Xoxo

Av Jessica - 1 februari 2017 09:10

Snart dags att åka mot jobbet. Just nu tar jag mig en kopp kaffe och en cigg. (Ja tyvärr röker jag) har redan hunnit med allt på morgonen så det är skönt att slippa stressa. Lite kyligt är det ute. Längtar efter värmen !

Men gött o dricka kaffet enda haha får se vad denna jobbdag har att erbjuda ! Mycket piggare idag så jag får nog mera gjort ! Hoppas på att ni alla får en toppen dag. Och ta hand om varandra !

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards