pygmeen

Alla inlägg den 4 februari 2017

Av Jessica - 4 februari 2017 16:57

Ja då kladdar man lite här igen hehe. Nu har jag badat! Dessutom med min kärlek som hoppa i badet med haha.
Har städat lägenheten och varit ute med Diesel. Slängt soppor och damsugit. Skönt .
Nu är snart kärlekens bror och brorsson här. Ska bli gott med tacos !! .

Lite mysigt har vi de allt !! Sen är det ju mello idag !!! Så det blir nog till att mysa ner oss i soffan sen och kolla på det. Hehe tvingar min sambo till det !!

Älskar denna människan över allt annat ! På denna jord ! Även om vi har de tufft ibland så överlever vi det tillsammans !

Xoxo

Av Jessica - 4 februari 2017 12:40

Igår fick jag skriva på papper !! Helt otroligt så nu är det anställning på gång ! Känns helt underbart ! Tror det gäller från och med 8 feb. Så skönt att veta att man inte blir arbetslös. Sen trivs jag så bra där jag är med . Helt underbart ! Obeskrivlig känsla !
Kärleken jobbade ett par timmar idag. Han sov inte mycket i natt heller... så nu när han kom hem gick han och la sig. Diesel ville ju vara med husse .

Så här ligger dom båda o myser. Själv skall jag lägga mig i ett varmt bad. Och bara vara hehe pyssla om mig själv lite !
Senare idag kommer kärlekens bror hit och hans son. Vi tänkte bjuda på tacos idag så det blir trevligt !! Hörs senare

Xoxo

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards