pygmeen

Direktlänk till inlägg 26 april 2017

Tja

Av Jessica - 26 april 2017 09:02

Nu är man på g till jobbet ! På lördag blir det roligheter, ut o äta med några vänner. Min underbara svärmor har diesel så behöver inte tänka på att åka hem o ut med honom hehe , skönt , vet inte dock vad jag ska ha på mig .. misstänker de blir skjorta o nått bekvämt haha inget märkvärdigt !
Men ni alla får ha en toppen dag o att solen skiner på er idag !!
Xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 19 mars 2018 07:30


Då var det måndag! Dax för en jobb vecka. Inte för att jag jobbar full vecka denna vecka, Skall ta ögon foto på onsdag. Årlig kontroll när man är diabetiker hehe så fick ta ledigt. Man får ju sådana dära droppar så man inte ser så mycket efter. Lite ...

Av Jessica - 18 mars 2018 20:03


Nu Äntligen har man köpt en ny dator! Wooohooo, Kan man äntligen ligga i sängen och kolla på serier medans sambon spelar eller kollar på film i v rummet haha. Super nöjd verkligen hihi. Haft en kanon helg med. Fint väder och allt!  Varit med tjejko...

Av Jessica - 15 februari 2018 14:03


Ja det går framåt ! 3 dagen med shakes fast jag har ätit annat men idag e de all in , men äter ju annat dom sagt kombinerar lite. Kör sockerfritt iaf , blev sugen på godis nu men som tur är på mitt jobb så har vi sockerfritt godis så kunde köpa lite ...

Av Jessica - 14 februari 2018 11:13


Yes , kärlekens dag som sagt. Har ni något speciellt som händer idag ? Hur firar ni? Själv jobbar jag, kommer äta middag med sambon, lite jordgubbar och bara soff mys inget speciellt. Solen kommer fram idag , grymt skönt piggare blir man hehe ....

Av Jessica - 21 december 2017 22:51


Ni vet dom där kvällarna som man är så trött så man bara vill sova ! Men endå inte somnar ? En sån kväll är det. Lika bra att gå upp igen ska slänga mig på soffan och slå på en serie och se om de går och somna. Sista jobbdagen imorgon innan lite lång...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards